Polish (Poland)English (United Kingdom)
Get Adobe Flash player
  • przeprowadzanie okresowych inspekcji, udział w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych, co najmniej dwa razy w roku
  • organizowanie szkoleń
  • udział w opracowaniu zarządzeń, wytycznych i instrukcji ppoż. w zależności od potrzeb
  • konsultacja i doradztwo w zakresie realizacji ustawowych zadań z zakresu ochrony ppoż.
  • prowadzenie całości dokumentacji i ewidencji w zakresie ochrony ppoż. na bieżąco
  • współpraca z instytucjami i jednostkami Państwowej Straży Pożarnej w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych zakładu
  • udział w naradach, komisjach technicznych i organizacyjnych związanych z ochroną ppoż. zakładu
  • zgłoszenie uwag i wniosków pracodawcy w zakresie poprawy zabezpieczeń ppoż.
  • udział w sporządzaniu planów remontów i inwestycji w zakresie potrzeb ochrony przeciwpożarowej - w zależności od potrzeb
  • okresowe przeglądy i próby systemów technicznych zabezpieczeń przeciwpożarowych zakładu, instalacji odgromowych, klap dymowych, itp.
  • przeprowadzenie kontroli podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji hydrantowej
  • wykonywanie innych czynności związanych z ochroną ppoż.